Sessió de seminari 4
Sessió de seminari 4: Eines digitals, realitat augmentada i gamificació
Durant aquesta sessió hem fet:
👉 Exploració d'idees prèvies sobre realitat augmentada i gamificació, i la seva possible aplicació en les intervencions socioeducatives.
👉 Exploració d'idees prèvies sobre realitat augmentada i gamificació, i la seva possible aplicació en les intervencions socioeducatives.
👉 Definició de realitat augmentada, explicació dels diferents nivells i exemples educatius aplicats.
👉 Definició de gamificació, els seus elements i què hem de tenir en compte a l'hora d'aplicar-la: objectius, elements del joc, cicles d'activitat, perfil dels jugadors i eines.
👉 Exploració de quin perfil de jugadors/es som: test de Bartle, reflexió, quin tipus de jocs ens agrada més jugar, com això es relaciona amb el nostre perfi i quins components del joc s'hi relacionen.
👉 Identificació dels elements que hem de tenir en compte a l'hora de dissenyar qualsevol interpretació i, en conseqüència, plantilla de guia per dissenyar una gamificació.
👉 Exploració del projecte Gamemotiv, un exemple de gamificació en educació social.
Presentació sobre Realitat Augmentada i Gamificació
Fotografies de la pissarra
Els elements de les intervencions socioeducatives. Font: elaboració pròpia.
Quines destreses es desenvolupen a través del projecte Gamemotiv? Font: elaboració pròpia.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada